Aanmelden nieuwsbrief

Het formulier wordt geladen...

Scannen van personeelsdossiers

Eenvoudiger en sneller dossiers opvragen, opbergen en terugvinden? U kunt nu tijd en kosten besparen als u uw personeelsdossiers digitaliseert. Wij helpen u graag uw personeelsdossiers om te zetten van papier naar digitaal.

Scannen van personeelsdossiers, de voordelen

  • Sneller personeelsdocumenten opvragen
  • Documenten zijn altijd en overal beschikbaar
  • U raakt documenten niet meer kwijt
  • Besparing van ruimte
  • Eenvoudig in beheer

Scannen van personeelsdossiers, hoe werkt het?

Het digitaliseren van persoolsdossiers wordt verdeeld in vier stappen:

  1. Scannen van de personeelsdocumenten
  2. De personeelsdossiers worden automatisch geclassifiseerd
  3. Indexatie van de peroneelsdocumenten
  4. Exporteren van de personeelsdocumenten

Wij helpen u ook graag met het vinden van een passende oplossing om uw digitale personeelsdossiersĀ te beheren.

Contact opnemen