Aanmelden nieuwsbrief

Het formulier wordt geladen...

Documenten scannen

Digitaliseren van uw documentenstroom kan een belangrijke bijdrage leveren aan kostenbesparing voor uw bedrijf. Er zijn diverse scanoplossingen waarmee u uw papieren documenten eenvoudig en nauwkeurig zelf kunt digitaliseren. U kunt zelf uw documenten scannen met een documentscanner die bij uw organisatie past. U hoeft niets uit handen te geven waardoor u zelf de controle houdt en kunt u aanzienlijk besparen in de kosten.

Documenten scannen, de voordelen

  • U raakt de documenten niet meer kwijt
  • De documenten zijn eenvoudig opvraagbaar
  • Eenvoudig te beheren
  • U bespaart ruimte
  • Besparing van het milieu en de kosten, doordat er minder gekopieerd wordt

Documenten scannen, hoe werkt het?

De papierstroom binnen een organisatie staat nooit stil. Dagelijks ontvangt een bedrijf papieren documenten zoals facturen, offertes en algemene correspondentie. De digitale postkamer en geautomatiseerde factuurverwerking bieden hier een oplossing voor.

Maar ook intern worden er papieren documenten aangemaakt zoals personeelsdossiers en contracten. Het scannen van personeelsdossiers zorgt er voor dat u hier meer inzicht in krijgt.

Beheer al deze documenten goedkoper en gemakkelijker door ze zelf te digitaliseren.

Contact opnemen