Aanmelden nieuwsbrief

Het formulier wordt geladen...

Records management

Records zijn afspraken en overeenkomsten die vastgelegd worden in documenten. Deze records moeten wegens juridische aspecten voor een langere tijd bewaard worden. Bescherm uw organisatie tegen juridische risico’s door uw records te beheren met behulp van Records Management. Hiermee kunt u de records onder andere controleren op compleetheid en vernietiging wanneer dit is toegestaan.

Records management, de voordelen

  • Automatische controle of de records compleet zijn door middel van vaste formats
  • Bewaartermijn wordt vastgelegd
  • Bewijs van vernietiging van de documenten
  • Waarborging van de authenticiteit van records

Records management, hoe werkt het?

Bepaalde records dient u een bepaalde tijd te bewaren, zoals personeelsdossiers, facturen, contracten etc. Zijn al uw belangrijke records terug te vinden en bovenal rechtsgeldig? Zorg dat u altijd de juiste records beschikbaar heeft met onze Records management oplossing. Hiermee beschermt u uw bedrijf tegen juridische risico’s.

Welke documenten moeten eigenlijk als record bewaard worden en welke niet? En hoe lang ze moeten ze dan bewaard worden? Door middel van standaard procedures en afspraken op een selectie documenten kunt u uw verplichtingen automatiseren.

Contact opnemen