Aanmelden nieuwsbrief

Het formulier wordt geladen...

Documenten integreren met ERP

Als uw bedrijf gebruik maakt van een Enterprise Resource Planning systeem (ERP) dan is er nu een mogelijkheid om uw logistieke, administratieve en financiële bedrijfsprocessen efficiënter te laten verlopen.

Weinig ERP systemen voorzien in de behoeften om onderliggende documenten, zoals inkoopfacturen, orderbonnen, bestelformulieren etc. digitaal beschikbaar te stellen bij de afhandeling van de transactie binnen het ERP.

Wij bieden een ERP integratie die de transacties linkt aan documenten buiten het ERP systeem.

Integratie met ERP, de voordelen

  • Vanuit ERP transactie schermen zijn onderliggende documenten direct beschikbaar
  • Papierloos werken
  • Optimalisatie van de procesafhandeling
  • Kostenverlagend door de snelle transactieafhandeling
  • Krachtig digitaal archief 

Integratie met ERP, hoe werkt het?

Er kan een naadloze integratie verzorgd worden met het ERP systeem in combinatie met onder andere:

  • Exact
  • Lawson
  • Microsoft Dynamics NAV / AX / GP
  • SAP
  • Oracle E-Business Suite
     

Contact opnemen