Aanmelden nieuwsbrief

Het formulier wordt geladen...

Digitaal archief

Een digitaal archief is voor ieder bedrijf efficiënt en werkt kostenbesparend. Informatie komt bij bedrijven binnen op allerlei verschillende manieren via verschillende medewerkers. Zowel fysiek via de post, als digitaal via e-mail. Omdat deze informatie binnenkomt via verschillende kanalen en zich daardoor op diverse locaties bevindt is structuur vaak ver te zoeken. Een digitaal archief biedt dan de oplossing. Wij helpen u graag structuur aan te brengen in de informatiestromen binnen uw organisatie middels een digitaal archief.

Digitaal archiveren

Wat zijn precies de voordelen van digitaal archiveren?

  • Efficiënt documentbeheer.
  • Aanzienlijke besparing ten opzichte van papieren archief.
  • Besparing op kopieerkosten en verzendkosten.
  • Altijd de meest recente versie bij de hand.
  • De informatie is sneller terug te zoeken en op te vragen.
  • Documenten zijn door meerdere personen tegelijk in te zien.
  • Gemakkelijk en veilig delen van bedrijfsinformatie.
  • Back-up voorhanden.

Archief digitaliseren

Bij uw archief digitaliseren is een goede documentscanner de eerste stap. Deze komen in verschillende soorten en maten voor. Zo is er voor elke organisatie wel een documentscanner die voldoet aan de wensen van de organisatie. Om ervoor te zorgen dat na het scannen de documenten eenvoudig zijn terug te vinden, worden er indexgegevens meegegeven tijdens het scannen. Tevens is het mogelijk om ook de inhoud van de documenten doorzoekbaar te maken!

Contact opnemen