Aanmelden nieuwsbrief

Het formulier wordt geladen...

Scannen van post in de digitale postkamer

De digitale postkamer is de toekomst. Op allerlei manieren krijgen bedrijven post toegezonden, fysieke documenten maar ook digitaal via verschillende kanalen. De verwerking van alle binnenkomende post is een tijdrovende klus. Heeft u ook het idee dat uw postverwerking sneller, efficiƫnter en goedkoper kan? De Graaf Security neemt u uw werk graag uit handen door middel van een digitale postkamer.

Digitale postkamer, automatisch postbeheer

Wij verzorgen het digitaliseren van al uw binnenkomende post zodat u hier geen omkijken meer naar heeft.

  • Uw post wordt automatisch naar ons doorgestuurd of wordt door ons opgehaald.
  • Wij scannen uw post in met professionele documentscanners.
  • Uw post wordt dagelijks digitaal beschikbaar gesteld in uw document management systeem of in een online database; enkel toegankelijk voor geautoriseerde personen.
  • Uw papieren post wordt, afhankelijk van uw wensen, door ons opgeslagen of vernietigd.

Digitaliseren van post, altijd en overal beschikbaar

  • Uw post is digitaal ten allen tijden beschikbaar voor geautoriseerde medewerkers.
  • Al uw papieren documenten worden veilig opgeslagen of vernietigd.
  • Geen dure investeringen in hardware en software.
  • Snelle verwerking van uw post.
  • Geen eigen dure mensen die post dienen te scannen.
  • Geen binnenkomende stromen papier en bijbehorende opslag en vernietiging.
  • U raakt geen post kwijt.
  • Snelle verwerking van uw post.
  • Duurzaam, betrouwbaar en veilig.

Post digitaliseren, iets voor u?

Wilt u uw kantoor en post digitaliseren op een professionele manier, maar wilt u hier geen extra tijd en geld aan kwijt zijn? Dan heeft De Graaf Security de oplossing! Neem voor meer informatie over de digitale postkamer contact met ons op, of maak een vrijblijvende afspraak met onze consultant.

Contact opnemen